قالیشویی
تعمیر درب پارکینگ
شرکت سمپاشی
vijeha vijeha .

vijeha

چگونگي ثبت تغييرات شركت

چگونگي ثبت تغييرات شركت

ثبت تغييرات شركت موضوع مي باشد كه ما در اين مقاله قصد داريم به بررسي آن بپردازيم. يك شركت پس از اينكه به صورت كامل ثبت گرديد اين قابليت را در اختيار دارد كه افراد صاحب شركت تغييراتي را در موضوعاتي مانند اساسنامه و يا هر چيزي كه مربوط به شركت ميباشد اعمال نمايند براي اين كار لازم است تا اين افراد يكسري فرآيندها را انجام دهند تا بتوانند اين گونه تغييرات را اعمال نمايند كه به اين موضوع ثبت تغييرات شركت مي گويند. ما در اين مقاله قصد داريم به راهكارهاي ثبت تغييرات شركت بپردازيم. پس اگر شما مي خواهيد در رابطه با ثبت تغييرات شركت اطلاعات كاملي به دست آوري مي توانيد اين مقاله را تا انتها به صورت كامل مطالعه نماييد و اطلاعات بسيار تكميلي را در رابطه با ثبت تغييرات شركت به دست آوريد. پس با ما تا انتهاي اين مقاله همراه باشيد :

چگونگي ثبت تغييرات شركت

چگونگي انجام ثبت تغييرات شركت

همانطور كه گفته شد ممكن است يك شركت در زمان حيات خود نياز داشته باشد تا بر روي اطلاعات آن تغييراتي اعمال گردد تا افراد صاحب شركت بتوانند با استفاده از فرآيندهاي ثبت تغييرات شركت تغييراتي را درون اطلاعات و مدارك شركت ايجاد نمايند. البته اين نكته را بايد بگويم كه اين تغييرات و تصميمات بايد حتماً مطابق قانون تجارت باشد و به هيچ وجه نبايد مغاير اين قوانين باشد. افرادي كه قصد اعمال ثبت تغييرات شركت را دارند مي توانند به جاي اين كه به صورت حضوري به دفتر ثبت شركت ها مراجعه نمايند به به صورت اينترنتي و كاملا آنلاين و با مراجعه به وب سايت irsherkat.ssaa.ir يك صورتجلسه ايجاد نمايند و درخواست خود را مبني بر ايجاد ثبت تغييرات شركت ثبت نمايند. براي ثبت تغييرات نياز به انجام يك سري از مراحل مي باشد كه ما در ادامه برخي از اين مراحل را براي شما به صورت كامل توضيح خواهيم داد پس با ما در ادامه همراه باشيد.

چگونگي ثبت تغييرات شركت

بررسي مراحل ثبت تغييرات شركت

همانطور كه گفته شد براي اعمال و ثبت تغييرات نياز به انجام يك سري از مراحل مي باشد كه ما در ادامه اين مراحل را به صورت كامل و دقيق براي شما توضيح ميدهيم و شما مي توانيد با انجام دادن اين مراحل به صورت كامل تغييرات دلخواه خود را بر روي اطلاعات و مدارك شركت خود ايجاد نماييد. پس با ما در ادامه همراه باشيد:

تكميل اطلاعات شركت مرحله اول براي اعمال ثبت تغييرات شركت

شما براي اينكه بتوانيم مرحله اول ثبت تغييرات شركت به صورت كامل پشت سر بگذاريد بايد در وهله اول شناسه ملي شركت را به صورت كامل وارد نماييد و در صورتيكه شركت شما داراي شناسه ملي نبود مي توانيد نوع شركت را انتخاب نماييد و پس از اين شما بايد شماره ثبت شركت را نيز به صورت تمام و كمال در سامانه وارد نماييد تا بتوانيد به راحتي به مرحله بعد وارد شويد.

درج اطلاعات جلسه دومين مرحله براي اعمال ثبت تغييرات شركت

شما براي انجام دادن مرحله دوم براي انجام ثبت تغييرات شركت بايد نوع صورتجلسه را با توجه به نوع شركت خود تعيين نماييد و همچنين مشخصات متقاضي همانند نام، نام خانوادگي، شماره ملي و موارد ديگر را به صورت كامل نيز وارد نماييد و پس از انجام اين كارها شما بايد به سمت متقاضي مبني بر اينكه در اين شركت داراي اصالت مي باشد و يا اينكه وكيل شركت مي باشد را نيز مشخص نماييد. پس از اينكه شما اين اطلاعات را وارد كرديد، بايد تاريخ برگزاري جلسه را نيز مشخص نماييد. پس از انجام اين كارها شما بايد بر روي كليد پذيرش موقت كليك نماييد تا پس از رفتن به صفحه بعد شماره ۱۹ رقمي را توسط سامانه دريافت نماييد پس از اين كه شماره ۱۹ رقمي را توسط سامانه دريافت نموديد بايد مشخصات و سمت امضا كننده دفتر را به صورت تمام و كمال تعيين نماييد تا پس از انجام اين كارها بتوانيد به مرحله سوم وارد شويد.

چگونگي ثبت تغييرات شركت

درج تصميمات جلسه سومين مرحله از مراحل ثبت تغييرات شركت

شما در مرحله سوم مي توانيد تصميم مورد نظر خود را از فهرست نوع تصميم كه در سامانه وجود دارد انتخاب نماييد و پس از انتخاب نمودن نوع تصميم مورد نظر خود بر روي كليد افزودن تصميم جلسه كليك نماييد تا بدين صورت بتوانيد به مرحله چهارم وارد شويد.

مرحله چهارم از مراحل ثبت تغييرات شركت

اين مرحله را در صورتي مي توانيد انجام دهيد كه در موضوع جلسه تغيير نامي وجود داشته باشد و اگر اين تغيير نام وجود داشته باشد بايد به نام هاي درخواستي خود را به صورت كامل مشخص نماييد و موضوعي كه در رابطه با اين نام ها بايد بگوييم مي باشد كه شما بايد نام ها را با اولويت مشخص نماييد و تعداد نام هاي انتخابي شما نبايد بيشتر از پنج نام باشد. شما پس از اينكه نام ها را با اولويت انتخاب نموديد، بايد نام هاي مورد نظر خود را در فيلد هاي درخواستي به صورت كامل تايپ نماييد و بر روي كليد مرحله بعد كليك نماييد تا بتوانيد به مرحله بعد وارد شويد.

چگونگي ثبت تغييرات شركت

مراحل پاياني ثبت تغييرات شركت

در مراحل پاياني ثبت تغييرات شركت بايد اعضاي حاضر در جلسه را به صورت كامل مشخص نماييد و همچنين اطلاعات اين اشخاص را وارد نماييد و وارد مرحله ششم شويد كه در مرحله ششم بايد سمت اشخاصي كه قصد دارند در جلسه حضور داشته باشند را تعيين نماييد و وارد مرحله هفتم شويد در مرحله هفتم شما بايد ارتباط اشخاص جلسه با شركت را به صورت كامل تعيين نماييد. اين موضوع به اين معنا مي باشد كه شما بايد سمت اشخاص را درون شركت به صورت كامل مشخص نمايد يعني اينكه آيا افرادي كه قصد دارند در جلسه حضور داشته باشد يك نماينده سهامدار مي باشد و يا اينكه وكيل شركت مي باشد. پس از انجام اين كارها شما بايد وارد مرحله هشتم شويد، در مرحله هشتم شما بايد مدارك متقاضي و همچنين نوع صورتجلسه را درون سايت وارد نماييد و بر روي گزينه تاييد مدارك مورد نياز كليك نماييد تا وارد مرحله آخر شويد در اين مرحله شما بايد متن صورتجلسه را به صورت كامل تايپ نماييد و بر روي كليد پذيرش نهايي كليك نماييد تا درخواست شما به صورت نهايي پذيرش شود

چگونگي ثبت تغييرات شركت

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك  ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۹:۲۳ توسط:vije موضوع:

معرفي شركت سهامي خاص

معرفي شركت سهامي خاص

شركت سهامي خاص به شركت گفته مي شود كه سرمايه به كار رفته در آن از نوع سهامي بوده و افرادي كه در اين شركت به عنوان سهامدار در حال فعاليت بوده و شناخته مي‌شوند، فقط در قبال مبلغي كه به عنوان سهم آنها از سهام ها است مسئوليت دارند. اين نوع شركت از نوع شركت بازرگاني و تجاري شناخته مي شود، ولي در صورتي كه عمليات انجام شده توسط اين شركت بازرگاني نداشته باشد آن شركت بعد از ثبت به عنوان يكي از شركت هاي تجاري شناخته مي گردد.

شركت سهامي خاص

ولي در عين حال در صورتي كه شركت سهامي خاص با موضوعات مورد خريد و فروش آپارتمان، تاسيس شده باشد ديگر به عنوان شريك تجاري در نظر گرفته نشده و آن شركت بازرگاني شناخته مي شود. همچنين با توجه به اصلاحاتي كه لايحه قانون تجارت در كشور عزيزمان ايران صورت گرفته براي شركت سهامي خاص اسناد بسيار زيادي وجود داشته كه اين موضوع باعث شده تا گستره بسيار زياد از فعاليت‌هاي مختلف مي‌توانند تحت عنوان شركت سهامي خاص فعاليت داشته باشند. در صورتي كه مي خواهيد در مورد شركت سهامي خاص اطلاعات مناسب كسب كرده و يا قصد راه اندازي اين شركت را داريد، با ما در ادامه مقاله همراه باشيد و به اطلاعات مناسبي دست پيدا كنيد:

معرفي شركت سهامي خاص

شركت سهامي خاص به شركتي گفته مي شود كه تمامي سرمايه جهت فعاليت شركت به وجود آمده و تامين مي گردد توسط افرادي كه به عنوان موسسان شركت شناخته مي شود تامين مي گردد. با توجه به اين موضوع كه راه اندازي شركت سهامي عام احتياج به مراحل قانوني بسيار زياد و تشريفات زيادي دارد در قانون تجارت كشور عزيزمان ايران يكسري قوانين در نظر گرفته شده كه با توجه به اين قوانين افراد و گروه هاي مختلف مي‌توانند در ابعاد كوچكتر به راه اندازي شركت سهامي خاص بپردازند. در شركت سهامي خاص مجمع تحت عنوان مجمع عمومي حضور نداشته و مطمئن تعداد شركت هايي كه در اين نوع شركت در حال فعاليت مي باشند از اين شركت سهامي عام عدد بسيار كمتري مي باشد. همچنين در شركت سهامي خاص اعلاميه پذيره نويسي صدور نمي‌گردد و لازم است تا در همان ابتداي امر چيزي در حدود ۳۵ درصد از سرمايه شركت مورد نظر در يك حساب مخصوص سپرده گذاري گردد.

مهمترين ويژگي هاي شركت سهامي خاص

شركت سهامي خاص در ابتداي فعاليت خود در ابتدا لازم است حداقل مبلغ ۱۰۰۰۰۰ تومان سرمايه داشته باشد. همچنين براي راه‌اندازي اين شركت به وجود حداقل سه مدير احتياج مي باشد و به هيچ وجه تعداد سهامداران نبايد از سه نفر كمتر باشد. در شركت سهامي خاص اوراق قرضه وجود نداشته و قابل انتشار نمي باشد. در عين حال از سهام اين شركت اين امكان را ندارند كه در بازار بورس معامله گردند و نقل و انتقالاتي كه براي سهام شركت اتفاق مي‌افتد فقط با توجه به موافقت مديران و صاحبان سهام به صورت مي پذيرد. همچنين در شركت سهامي خاص هيچگونه مبادلاتي به صدور اوراق قرضه اتفاق نمي‌افتد.

ويژگي هاي شركت سهامي خاص

همچنين مورد ديگري كه بايد به عنوان يكي از ويژگي‌هاي مهم شركت سهامي خاص به آن اشاره كنيم اين موضوع باشد كه هر يك از صاحبان سهام كه در شركت سهامي خاص در حال فعاليت هستند فقط نسبت به مبلغ اسمي سهامي كه به آنها مربوط است داراي مسئوليت بوده و لازم است كه تمامي سرمايه به وسيله موسسين شركت تامين گردد.

مهمترين مزاياي شركت سهامي خاص

يكي از مهمترين مزاياي شركت سهامي خاص تجمع سرمايه هاي كوچك مي باشدكه با استفاده از اين قابليت مي توانيد در محيط كاملا دوستانه و صميمي با استفاده از سرمايه‌هاي به نسبت كوچك كسب و كار مورد نظر خود را پيش برده و رونق بسيار مناسبي در آن ايجاد نماييم. از ديگر مزاياي شركت سهامي خاص سهولت مناسبي است كه در زمينه نقل و انتقال سهام آن وجود دارد شكلي سرمايه موجود در شركت سهامي خاص به قطعات كوچك به نام سهام تقسيم مي‌گردد و بعضي از اين سهام نيز حالت بي نام دارد. با توجه به اين موضوع نقل و انتقال سهام در شركت سهامي خاص بسيار آسان و بي‌دردسر انجام مي‌پذيرد. شركت سهامي خاص سهامداران در قبال سهام خود مسئوليت محدود داشته و به عنوان يكي از خصوصيات مهم شركت هاي سهامي شناخته مي شود.

معايب شركت سهامي خاص

از معايب اصلي شركت سهامي خاص مقررات بيشتري است كه اين شركت‌ها را تحت‌ الشعاع قرار مي‌دهد. در حالت كلي وجود مقررات بيشتر براي شركت هاي سهامي خاص بر خلاف شركت هاي تضامني موضوعات پيچيده مي نمايد چرا كه وجود مقررات مانند نحوه محاسبه سود و زيان و نحوه نگهداري از دفاتر مالي شركت و همچنين گزارشات سود و زيان سهامداران در يك شركت سهامي خاص بسيار پيچيده‌تر از شركتهاي تضامني و شركت‌هاي تك مالي مي‌باشد.

مزاياي شركت سهامي خاص

همچنين موضوع وجود ماليات بر درآمد در شركت سهامي خاص با توجه به كنترل قانوني بسيار اساسي كه در اين زمينه انجام مي پذيرد لازم است در ابتداي امر ده درصد از درآمد شركت به عنوان ماليات محاسبه شده و در موعد مقرر قانوني به واحدهاي پرداخت ماليات پرداخت گردد.

اساسنامه شركت سهامي خاص

يك شركت سهامي خاص به كمك شركايي كه در آن شركت در حال فعاليت مي باشند بايد به صورت شخصي و يا از طريق حقوقي به كمك يك وكيل اساسنامه شركت را تهيه و امضا نمايند. البته بايد بگويم كه به ايجاد طرح اساسنامه و تصويب بعدي آن مورد ضروري به حساب نمي آيد چرا كه بر خلاف عقيده اي كه در مورد شركت سهامي عام صدق مي كند در شركت سهامي خاص معمولا چيزي تحت عنوان دوره تاسيس وجود نداشته و با توجه به اين موضوع به طرح اساسنامه كه براي متصل كردن پذيره نويسان از ماهيت شركت ايجاد مي گردد در يك شركت سهامي خاص مورد احتياج نمي‌باشد. همچنين حداقل مبلغ سرمايه شركت سهامي خاص احتياج مي باشد ۱۰۰ هزار تومان بوده كه بايد تماماً مورد تعهد قرار گرفته و در صورتي كه قسمتي از سرمايه به صورت آورده غير نقدي باشد آورده مورد نظر بايد به صورت كامل تقويم گردد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك ثبت شركت  در  ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۹:۲۰ توسط:vije موضوع:

شركت ثبت شركت

شركت ثبت شركت

شركت ثبت شركت مركزي است كه مي‌تواند به شما در ثبت برند و تأسيس شركت‌‌هاي مورد نظرتان تا حد زيادي كمك كند. يكي از دغدغه‌هاي بزرگ كارآفرينان، ثبت شركت و برند تجاري‌شان است. در ايران ثبت انواع شركت‌ها داراي مراحل بسيار زيادي است كه در صورت ناشي بودن، روند طي كردن آن‌ها با مشكل مواجه مي‌شود و ممكن است ثبت شركت شما با مشكل مواجه شود. در شركت ثبت شركت افرادي فعاليت مي‌كنند كه تجربه زيادي در اين زمينه دارند و مي‌توانند به شما كمك كنند كه در كوتاه‌ترين زمان ممكن براي ثبت علائم تجاري خود اقدام كنيد.

شركت‌ها انواع مختلفي دارند كه شما با توجه به نوع شراكت، نوع سرمايه گذاري و توافق‌هايي كه با همكاران خود داشته‌ايد، مي‌توانيد نوع شركت مورد نظر خود را تعيين كنيد. دسته بندي هفت گانه شركت‌ها قابل ثبت هستند و تنها كافي است با مراجعه به شركت ثبت شركت براي ثبت آن اقدام كنيد. شايد به اين فكر كنيد كه مي‌توانيد خودتان براي ثبت شركت اقدام كنيد و با اين كار در هزينه صرفه جويي كنيد، در اين مقاله به طور كلي در مورد مزايايي كه همكاري با شركت ثبت شركت براي شما دارد، صحبت كرده‌ايم و پس از مطالعه آن در مي‌يابيد كه سپردن ثبت برند به چنين مجموعه‌اي بر خلاف تصورتان در هزينه‌هاي شما صرفه جويي مي‌كند.

چرا بايد شركت‌ها را ثبت كنيم؟

شركت‌هاي ثبت شده اعتبار بيشتري دارند.

ايجاد و ثبت يك شركت مزاياي بسياري براي موسسان آن دارد. زماني كه به شركت ثبت شركت مراجعه مي‌كنيد و با كارشناسان در اين باره مشورت مي‌كنيد، به خوبي از مزاياي ثبت شركت آگاه خواهيد شد. در ادامه به برخي از موارد كلي در اين باره اشاره خواهيم كرد.

  • شركت‌هاي ثبت شده در بين ساير شركت‌ها از اعتبار بيشتري برخوردارند و نيروهاي حرفه‌اي و متخصص تمايل دارند با چنين شركت‌هايي كار كنند. اعتبار شركت همچنين در معامله و پيدا كردن مشتري‌هاي معتبر تأثير بسياري دارد.
  • برند، نام تجاري و علائم تجاري منحصر به شركت مي‌شود و ديگران نمي‌توانند از آن استفاده كنند. اگر شركت مورد نظر خود را ثبت نكنيد و ديگري اين كار را انجام دهد، برند به نام او مي‌شود؛ حتي اگر اين برند و اعتبار آن توسط شما به وجود آمده باشد. با ثبت برند خود ميِ‌توانيد با خاطري آسوده از عدم سوء استفاده ديگران براي تبليغات و اعتباردهي به تجارت و برندسازي اقدام كنيد و در ذهن و قلب مشتريانتان باقي بمانيد.
  • شركت ثبت شركت مزايا و استفاده از تسهيلاتي كه با استفاده از ثبت برند را به دست مي‌آوريد، براي شما توضيح خواهد داد.
  • انجام معاملات بزرگ و حتي معاملاتي در سطح بين الملل براي شركت‌هايي كه ثبت شده‌اند، ساده‌تر است.

با توجه به موارد بالا درك مي‌كنيد كه مراجعه به شركت ثبت شركت و اقدام براي به ثبت رساندن برندها كاري است كه اكثر كسب و كارهاي حرفه‌اي و پيشرفته انجام مي‌دهند.

در ضمن طبق قانون جمهوري اسلامي ايران ثبت برخي از شركت‌ها در زمينه فعاليتي خاص اجباري است و در صورت ثبت نشدن، كار آن‌ها غير قانوني محسوب مي‌شود.

مراجعه به افراد متخصص ثبت برند و شركت

شركت ثبت شركت عمليات ثبت را بدون كم‌ترين دردسر براي شما انجام مي‌دهد.

همانطور كه گفته شد پروسه اداري پيچيده‌اي در اداره‌‌هاي ثبت برند وجود دارد و براي كسي كه تجربه و تخصصي دراين زمينه ندارد، ثبت شركت مي‌تواند بسيار زمان‌بر باشد. از طرف ديگر معمولا مديران و سرمايه‌گذاران در ابتداي مراحل تأسيس شركت كارهاي بسياري دارند و زمان اضافه‌اي براي انجام پروسه اداري ثبت برند و علائم تجاري ندارند. در اين مواقع كمك گرفتن از شركت ثبت شركت بهترين راهكار است. شركت ثبت شركت مسئوليت بزرگي را بر عهده مي‌گيرد و بار زيادي از دوش شما بر مي‌دارد. به ياد داشته باشيد كه به كمك شركت ثبت شركت، علاوه بر زمان در هزينه‌ها نيز صرفه جويي مي‌كنيد.

فرض كنيد شخصا براي ثبت برند اقدام مي‌كنيد و پس از صرف هزينه براي تأمين مدارك، در روند اداري ماجرا با مشكل مواجه مي‌شويد؛ مشكلي كه راه حل آن را نمي‌دانيد. حال بايد دوباره براي وكيل گرفتن و حل مشكلات اقدام كنيد كه اين هزينه‌اي دوباره در بر خواهد داشت. اگر انجام اين كار را به شركت ثبت شركت بسپاريد، ديگر نيازي به گرفتن وكيل براي اين كار نخواهيد داشت.

شركت ثبت شركت چه كارهايي انجام مي‌دهد؟

خدمات شركت ثبت شركت مختلف است.

يك شركت ثبت شركت، در زمينه ثبت فعاليت‌هاي تجاري فعاليت مي‌كند. در اين مجموعه افرادي فعاليت مي‌كنند كه از تمامي قوانين و اصول اداري آگاهند و مي‌توانند پروسه ثبت را در كوتاه‌ترين زمان ممكن طي كنند. آن‌ها در همان ابتدا كليه مدارك لازم را از شما دريافت مي‌كنند تا در روند كار مشكلي ايجاد نشود. به ياد داشته باشيد كه ممكن است شركت‌هاي مختلف وابسته به نوع فعاليتشان براي ثبت به مدارك مختلفي نياز دارند كه افراد فعال در شركت ثبت شركت در اين مورد شما را راهنمايي مي‌كنند.

اين شركت‌ها همچنين مشاوره‌هايي در زمينه نوع شركت و فروش شركت به شما مي‌دهند و حتي در انتخاب نام و لوگوي برند نيز به شما كمك مي‌كنند. به كمك شركت ثبت شركت همكاري ديگر براي ثبت برند به شما اضافه مي‌شود و شما مي‌توانيد با خاطري آسوده از اين بابت به ساير كارهاي مورد نياز براي تأسيس شركت و آغاز فعاليت تجاري خود برسيد.

شركت ثبت شكرت نه تنها در زمينه ثبت شركت و برند فعاليت مي‌كنند و مي‌توانند اين كار را براي شما انجام دهند، بلكه مي‌توانند براي شما مداركي چون كارت بازرگاني را نيز دريافت نمايند. مجوزهاي لازم براي سايت‌ها و به خصوص سايت‌هاي فروشگاهي را مي‌توانيد به كمك شركت ثبت شركت دريافت كنيد. به طور كلي اين شركت‌ها بار ثبت و دريافت علائم و مجوزها و نمادها را از دوش شما بر مي‌دارند و كليه روند اداري لازم براي آن‌ها را انجام مي‌دهند.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۷:۵۶ توسط:vije موضوع:

سامانه ثبت برند تجاري مواد غذايي

سامانه ثبت برند تجاري مواد غذايي

سامانه ثبت برند تجاري مواد غذايي

يكي از پركاربردترين ثبت برند، برند تجاري مواد غذايي است كه امروزه بسياري از اشخاص حقيقي و حقوقي محصولات خود را به ثبت مي رسانند. همانطور كه مي دانيد مواد غذايي از جمله محصولات مهم و ضروري است كه روزانه همه افراد اين محصولات را تهيه مي كنند.

انتخاب برند و ثبت آن براي محصولاتي مانند مواد غذايي بسيار ضروري و مهم است. زيرا اشخاصي كه محصولات مواد غذايي خود را به ثبت مي رسانند، هميشه در تلاش هستند تا با محصولات مشابه خود رقابت داشته تا بهترين كيفيت را به مصرف كنندگان ارائه دهند.

به همين جهت براي ثبت برند بايد به سامانه ثبت برند تجاري مواد غذايي مراجعه كرده و اطلاعات مورد نياز را در سامانه هاي مربوطه به ثبت برسانيد.

چگونه مي توان برند تجاري مواد غذايي را به ثبت رساند؟

جهت ثبت مواد غذايي روش هاي متفاوتي وجود دارد. برخي از افراد ترجيح مي دهند، به صورت حضوري دادخواست خود را در اداره هاي ثبت تجاري در فرم هاي اطلاعات وارد كنند. روش ديگري كه وجود دارد به اين گونه است كه مي توان با ورود به سايت هايي كه در اين خصوص طراحي شده به سامانه ثبت برند تجاري مواد غذايي مراجعه كرد.

در سامانه هايي كه جهت ثبت برند طراحي شده است، شما به راحتي مي توانيد اطلاعات مورد نياز را جهت ثبت برند وارد كنيد در صورت تاييد و درستي، اطلاعات ذخيره مي شوند. كارشناسان به طور آنلاين به دادخواست شما رسيدگي مي كنند. در صورت نياز با شما ارتباط برقرار كرده تا مراحل بعدي ثبت برند طي شود.

مراحل ثبت برند از طريق ورود به سامانه ثبت برند تجاري مواد غذايي

در گذشته براي ثبت برند مواد غذايي به صورت سنتي و حضوري به مراكز مربوطه مراجعه مي كردند. اما امروزه با طراحي سامانه هايي در خصوص ثبت برند مواد غذايي شما به راحتي در هر موقعيتي مي توانيد به سامانه وارد شده و اطلاعات لازم را وارد كنيد.

اما براي جلوگيري از مشكلات احتمالي شما بايد ترتيب مراحل را رعايت كنيد تا بتوانيد برند مواد غذايي خود را به ثبت برسانيد. در ابتدا شما بايد از برند هاي ثبت شده مواد غذايي از سامانه ها استعلام بگيريد تا نام هاي مشابه با برند هاي ديگر را ارسال نكنيد.

شما پس از دريافت استعلام متوجه خواهيد شد كه آيا برندي مشابه با برند شما وجود دارد يا خير. در صورتي كه برند مورد نظر شما به ثبت نرسيده باشد، روند خود را در خصوص ثبت برند مي توانيد ادامه دهيد. در مرحله بعد، پس از دريافت استعلام شما بايد مجدداً به سامانه مراجعه كرده و اطلاعات مورد نياز را در فرم طراحي وارد كنيد.

پس از وارد كردن اطلاعات لازم بايد كد رهگيري را از سامانه دريافت كنيد تا پيگير فرايند كار خود باشيد. در ادامه كارشناسان به صورت آنلاين درخواست و اطلاعات شما را بررسي مي كنند.

سامانه چه اطلاعاتي را براي متقاضيان نمايش مي دهد؟

پس از طي تمامي مراحل و وارد كردن اطلاعات، سامانه به طور آنلاين اطلاعاتي را به جهت درست يا نادرست بودن اطلاعات براي شما نمايش خواهد داد. اين گونه اطلاعات شامل موارد زير است:

نقص اطلاعات: در صورتي كه اين هشدار براي شما نمايش داده شود كه اطلاعاتي كه وارد سيستم كرده ايد را به صورت كامل وارد نكرده ايد تا در اين صورت مجدد آن را مورد بررسي قرار دهيد تا روند كاري شما به جريان بيفتد.

رد برند پيشنهادي: در اين صورت ممكن است كارشناسان به دلايل مختلفي مانند شباهت زياد به برندهاي موجود در پرونده، درخواست شما را رد كرده باشند. شما بايد برند ديگري را با كمك مشاوران براي محصولات خود انتخاب كنيد.

آگهي سري اول: اين پيام زماني به دست شما مي رسد كه اطلاعات و برند شما به درستي وارد سامانه ثبت برند تجاري مواد غذايي شده و هيچ مانعي براي روند كار وجود ندارد.

پس از وارد كردن اطلاعات به طور دقيق و دريافت پيامك به نشانه ا درستي و صحت اطلاعات، شما بايد مدارك مورد نياز را به اداره مالكيت ارسال كنيد. پس از انتشار آگهي هاي روزنامه اول بايد به صورت حضوري در اداره ادامه روند كاري خود را در پيش گرفته و هزينه هاي مورد نياز را پرداخت كنيد.

آگهي نهايي زماني به چاپ مي رسد كه شخص ثالث در خصوص ثبت برند مواد غذايي اعتراض نداشته و كارشناسان مربوطه آن اطلاعات را به ثبت برسانند. در نهايت براي آگاهي عموم مردم روزنامه نهايي چاپ خواهد شد. پس از طي اين مراحل برند درخواستي شما به ثبت خواهد رسيد.

در نهايت شما به راحتي مي توانيد، استفاده قانوني و عرفي از برند خود را داشته باشيد. اما اين نكته را به ياد داشته باشيد كه پس از مدت مشخصي بايد برند ثبت شده خود را تمديد كنيد تا براي شما مجدداً قابل استفاده باشد.

ترتيب مراحل ورود به سامانه ثبت برند تجاري مواد غذايي

براي آگاهي از مراحل ثبت برند مواد غذايي ما در اين مقاله ترتيب را به شما خواهيم گفت تا به راحتي بتوانيد به صورت اينترنتي ثبت خود را انجام دهيد.

  • انتخاب اظهارنامه
  • وارد كردن كليه اطلاعات مربوط به مشخصات فردي مالك برند
  • بارگذاري تمام مدارك
  • تاييد كليه اطلاعات در صورت عدم نواقص در اطلاعات وارد شده
  • پرداخت هزينه هاي اوليه در خصوص ثبت برند از طريق سامانه ثبت برند تجاري مواد غذايي
  • ارسال كد اظهارنامه به مالك برند
  • تحويل پرونده به كارشناسان مراكز ثبت
  • دريافت يك نسخه از امضا جهت تاييد مدارك از كارشناس مربوطه
  • ارسال نسخه امضا شده همراه با كليه مدارك به آدرس دفتر مركزي
  • رسيدگي پس از گزارش نهايي و تحويل مدارك به دفتر مركزي
  • پرداخت هزينه نهايي ثبت برند پس از رسيدگي و تاييد نهايي جهت ثبت برند مواد غذايي
  • پيگيري نتيجه درخواست متقاضي از طريق ورود به سامانه ثبت برند مواد غذايي
  • انتشار برند درخواستي مواد غذايي همراه با تمامي مشخصات محصول در روزنامه هاي رسمي كثيرالانتشار

در نتيجه، شما با ورود به سامانه ثبت برند تجاري مواد غذايي به راحتي مي توانيد با كمترين زمان و هزينه درخواست برند خود را به ثبت برسانيد. همچنين با دريافت كد اينترنتي و كد پيگيري در هر لحظه مي توانيد از روند كار خود مطلع باشيد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۳:۲۰ توسط:vije موضوع:

شيوه نوين در درمان زخم با كمك باكتري ها

پژوهشي جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران گفت: وجود باكتري ها در بستر زخم همواره يكي از موانع ترميم زخم به حساب مي آيد و اكثر روش هاي درماني نظير پانسمان و شستشوي زخم براي كم كردن يا حذف باكتري هاي درون زخم انجام مي شود.( درمانگاه زخم )

دكتر محسن فاتح در گفت و گو با خبرنگار ايسنا گفت: يكي از مشكلات عمومي زخم ها، آسيبي است كه در بافت وجود دارد. اين آسيب، احتمال تهاجم باكتري ها و ميكروب ها را زياد مي كند چراكه تصور عمومي از باكتري ها، خطرناك بودن آن ها است.

وي يادآور شد: براساس پژوهشي كه محققين سوئدي در اوايل سال 2018 بر روي باكتري ها انجام دادند مشخص شد كه برخي از باكتري ها مي توانند موادي در زخم توليد كنند كه سلول هاي بافت زخم را تحريك كنند تا زخم هر چه زودتر بهبود يابد.

فاتح اظهار كرد: در اين روش با اعمال تغييرات ژنتيكي روي باكتري هاي خاصي توان توليد تركيباتي كه مي توانند ترميم زخم را تحريك نمايند، افزايش دهند. در واقع اين باكتري ها نه تنها آسيبي به زخم وارد نمي كنند بلكه سرعت بهبود زخم را افزايش مي دهند.

وي افزود: باكتري كه در اين مطالعه مورد استفاده قرار گرفته از خانواده لاكتوباسيلوس بود. اين باكتري ها داراي كاربردهايي در صنايع غذايي هستند و براساس نتايج اين مطالعه ممكن است در آينده از اين باكتري ها به عنوان يك پانسمان بيولوژيك براي بهبود زخم ها استفاده شود.

وي ادامه داد: البته مطالعه حاضر هنوز مراحل تحقيقات حيواني را طي مي كند و لازم است بررسي هاي بيشتري براي اثبات ايمن بودن اين روش درماني براي استفاده در درمان زخم هاي مزمن ديابتي به عمل آيد.

فاتح در پايان خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه اين باكتري هاي باعث افزايش رشد سلول هاي بستر زخم مي شوند پس استفاده از آنها در زخم هاي مشكوك سرطاني مي تواند خطرناك باشد. بنابراين انجام مطالعات تكميلي براي تعيين اثربخشي و ايمني اين روش درماني ضرورت دارد. اگر چه اين تحقيقات در سوئد انجام شده است اما ما در تلاش هستيم تا از نتايج اين تحقيقات براي تدوين مطالعات پژوهشي در كشور بهره ببريم.


برچسب: درمانگاه زخم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۳۶ توسط:vije موضوع:

دستيابي به پروتئين نوتركيب براي التيام زخم‌هاي مزمن

 

برچسب: درمانگاه زخم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۳:۱۱ توسط:vije موضوع:

چاقي دور شكمي افراد را در معرض خطر اولين حمله قلبي قرار مي‌دهد

 مطالعه جديد نشان مي دهد در بازماندگان حمله قلبي، چربي دور شكمي مي تواند به معناي وقوع حمله قلبي دوم باشد.

مطالعات اوليه نشان داده اند چاقي دور شكمي افراد را در معرض خطر اولين حمله قلبي قرار مي‌دهد. مطالعه جديد نشان مي‌دهد چربي دور شكمي احتمال سكته دوم را هم افزايش مي‌دهد.

دكتر «هانيه محمدي»، پژوهشگر تحقيق از دانشگاه كارولينسكا سوئد، در اين باره مي‌گويد: «چربي شكمي نه تنها ريسك اولين حمله قلبي يا سكته را افزايش مي‌دهد، بلكه احتمال وقوع حملات قلبي بعدي را هم در پي دارد.»

كلينيك پوست و مو جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران را مشاهده كنيد

وي در ادامه مي‌افزايد: «حفظ اندازه سالم دوركمر در پيشگيري از حملات قلبي و سكته‌هاي بعدي مهم است. چاقي دورشكمي با داشتن رژيم غذايي سالم و متعادل و فعاليت فيزيكي منظم، قابل حصول است.»

به گفته محمدي، «چاقي شكمي به دليل ارتباط با مشكلات تسريع كننده روند لختگي خون در عروق نظير فشارخون بالا، قندخون بالا و ديابت و همچنين افزايش ميزان كلسترول خطرناك است.»

به گفته محققان، اين نتايج بيانگر اين مطلب است كه مكانيسم‌هاي منفي زيادي در چاقي دور شكمي نقش دارند كه هنوز شناخته شده نيستند.

درمانگاه زخم جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران را مشاهده كنيد

در اين مطالعه، بيش از ۲۲ هزار نفر در سوئد كه دچار اولين حمله قلبي شده بودند بالغ بر ۴ سال تحت نظر بودند. چاقي دورشكمي در قالب اندازه دوركمر ۹۴ سانتيمتر براي مردان و ۸۰ سانتيمتر براي زنان تعريف شد.

محققان در طول مدت مطالعه دريافتند چاقي دورشكمي با حملات قلبي و سكته‌هاي مرگبار و غيرمرگبار مرتبط است.

همچنين ريسك حمله قلبي دوم مرتبط با چاقي دورشكمي در مردان بيشتر از زنان است.

درمان در منزل يكي از بهترين مقالات را مشاهده كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۰:۳۶ توسط:vije موضوع:

ثبت محصول غذايي جديد

ثبت محصول غذايي جديد

امروزه برندهاي زيادي در حال فعاليت در حوزه مواد غذايي هستند. اين برندها از شهرت و محبوبيت بالايي برخوردار بوده و توانايي دارد تا محصولات جديدي را به اين بازار عرضه كنند. همانطور كه در تبليغات مشاهده مي كنيد هر روزه محصولات جديدي كه تركيبي از ديگر محصولات موجود در بازار است، توليد و عرضه مي شوند. معمولاً اين دسته از محصولات توسط كادرهاي مجربي كه در كارخانه ها در حال فعاليت هستند به اين مرحله راه مي يابند.

در حوزه محصولات غذايي، رقابت به اندازه اي گسترده است كه تمام صاحبان برندهاي بزرگ تلاش دارند تا با ثبت محصول غذايي جديد از ديگر رقباي خود سبقت بگيرند. ارائه محصولاتي كه خلاقيت بالايي داشته و از روش هاي نوآورانه براي توليد آن ها استفاده شده، داراي محبوبيت هاي زيادي بوده كه نه تنها ميزان فروش آن محصول بلكه ميزان كلي فروش آن برند را نيز افزايش خواهند داد. سعي مي كنيم تا در اين زمينه اطلاعات مفيدي را در اختيارتان قرار دهيم.

ثبت محصول غذايي جديد چگونه است؟

اگر شما به عنوان يك توليد يا عرضه كننده محصولات غذايي، محصول غذايي جديدي را توليد كرده ايد، بايد بدانيد كه ثبت اين محصول مانند ثبت يك طبقه جديد بوده و شما بايد روند اداري مربوط به اضافه كردن يك طبقه اضافي را در اداره مالكيت صنعتي طي كرده تا بتوانيد مجوز لازم براي ارائه چنين محصولي را در اختيار بگيريد.

مرحله اول؛ كسب مجوزهاي لازم

ثبت محصول غذايي جديد اگرچه به نظر سخت مي رسد اما اگر بتوانيد مجوزهاي بهداشتي آن را تهيه كنيد، كار چندان سختي نخواهد بود. شما بايد به سازمان هاي غذايي و بهداشتي مراجعه كرده و محصول جديد خود را براي انجام كارهاي اداري مرتبط معرفي نمائيد.

نمونه محصول شما توسط مراجع ذي ربط اخذ گرديده و بررسي هاي لازم در اين زمينه انجام خواهد شد. در اين مرحله بايد منتظر بمانيد تا هويت غذايي محصول جديد شما توسط كارشناسان اين سازمان ها تأييد شده و اجازه هاي بهداشتي و غذايي آن به شما داده شود.

پس از تأييد نهايي توسط اين مراجع شما قادر خواهيد بود تا محصول خود را به عنوان يك اختراع جديد غذايي ثبت نموده و آن را تحت عنوان برند خود به بازار معرفي نمائيد. همچنين اگر تمايل داشته باشيد مي توانيد اين محصول را تحت عنوان برند جديدي نيز به بازار عرضه كنيد كه با توجه به نداشتن تجربه مشتريان از نام برند جديد، احتمال شكست آن وجود دارد. بنابراين بهتر است براي معرفي و ثبت محصول غذايي جديد يا طعم هاي مختلف يك محصول قديمي از يك برند نام آشنا و قابل اعتماد در بين مشتريان استفاده كنيد.

مرحله دوم؛ ارسال اظهارنامه

در ابتدا لازم است بدانيد كه پر كردن اظهارنامه و ارسال آن به دو صورت دستي و آنلاين انجام مي شود. معمولاً روش اينترنتي آن به علت سرعت بالا و صرف كمترين هزينه ها بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد اما در صورت تمايل هر دو روش قابل دسترس خواهد بود.

شما در اين مرحله بايد فرم اضافه كالا را تهيه نموده و پر كنيد يا در روش اينترنتي گزينه “مي خواهم يك اظهارنامه اضافه كالا / خدمات ثبت كنم” را پيگيري كنيد. در هر دو صورت بايد اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و در صورت كاستي پرونده، بخش هاي خالي را پر كنيد. در صورتي كه نيازي به تكميل پرونده وجود نداشته باشد مي توانيد بقيه امور را به صورت آنلاين انجام دهيد.

در هر دو صورت حضوري و اينترنتي شما بايد مراحل بعدي را به صورت آنلاين پيگيري كنيد. براي اين منظور به سايت سازمان ثبت اسناد و املاك كشور مراجعه كرده و مطابق با موارد خواسته شده عمل نمائيد تا كارهاي مربوط به ثبت محصول غذايي جديد انجام شود.

مرحله سوم؛ پيگيري امور اداري و دريافت تاييديه

در اين مرحله نيز بايد منتظر بمانيد تا سازمان مالكيت صنعتي مدارك جديد شما را بررسي نموده و آن را بر اساس قوانين ثبت برند و افزايش طبقه به برند بررسي نمايد. در صورتي كه در رابطه با ثبت محصول غذايي جديد مشكل بهداشتي و حقوقي وجود نداشته باشد، تاييديه نهايي به شما ابلاغ خواهد شد تا بتوانيد گواهي هاي مربوط به اين افزايش طبقه را دريافت نمائيد.

هزينه ثبت محصول غذايي جديد

همانطور كه در بالا اشاره شد ثبت طبقه جديد به برند داراي مراحل مختلفي است كه هريك از اين مراحل شما را متحمل هزينه هايي خواهد كرد. براي دريافت مجوزهاي لازم درباره صلاحيت كلي محصول غذايي جديد، بايد طبق مصوبه هايي كه اين سازمان ها در اين خصوص دارند، هزينه هايي را پرداخت كنيد. اين سازمان ها دولتي بوده و اين هزينه ها دولتي به حساب مي آيند.

پس از آن در مرحله افزودن طبقه به برند بايد به اداره مالكيت صنعتي مراجعه كرده و كارهاي اداري اين افزايش را انجام دهيد كه داراي هزينه هاي مصوب شده توسط اين سازمان است. شما علاوه بر هزينه افزايش طبقه به محصولات خود با هزينه ارسال دوباره اظهارنامه را نيز بپردازيد. بنابراين شما از لحظه تصميم به افزودن يك طعم يا غذاي جديد به محصولات خود تا ثبت رسمي و قانوني آن بايد هزينه هايي را تقبل نمائيد.

آيا بدون كسب مجوز، مي توانيد محصول غذايي جديدي را ثبت كنيد؟

همانطور كه گفته شد براي ثبت محصول غذايي جديد، بايد اظهارنامه اي را تهيه كرده و آن را به سازمان مالكيت صنعتي تحويل نمائيد تا بررسي هاي لازم درباره محصول جديد شما را انجام داده و در صورت تأييد شما اجازه توليد و عرضه محصول جديد را خواهيد داشت.

زماني كه قصد ارسال اظهارنامه را داريد دو حالت براي درخواست اضافه كالا وجود دارد. در حالت اول شما قصد داريد طبقه شناخته شده اي را به برند خود اضافه كنيد كه در اين صورت با ثبت دقيق اين طبقه و محصولات و انجام بررسي هاي لازم، به راحتي مي توانيد تأييد نهايي را به دست آوريد.

اما در حالت دوم شما مي خواهيد طبقه اي را اضافه كنيد كه تا به حال در بازار موجود نبوده و هيچ شناخت و اطميناني درباره آن وجود ندارد. بديهي است كه بدون در دست داشتن مدارك و مجوزهاي لازم از سازمان هاي بهداشتي و نظارتي، درخواست شما براي اضافه كردن كالا يا خدمات رد خواهد شد. در اين صورت تنها هزينه هاي اضافه اي به شما تحميل خواهد شد.

بنابراين قبل از ارسال چنين اظهارنامه بدون فايده و تقبل خسارت هاي ناشي از آن، تلاش كنيد تا براي ثبت محصول غذايي جديد، مجوزهاي لازم را كسب كنيد. اگر شما كار خود را به درستي انجام داده باشيد، گرفتن اين مجوز ها كار چندان سختي نخواهد بود. البته دريافت اين اجازه هاي رسمي و كتبي منوط به پرداخت هزينه هاي مربوطه خواهد بود.

طبقه محصول غذايي جديد

توجه داشته باشيد كه شما زماني مي توانيد اين طبقه غذايي جديد را به برند موجود خود اضافه كنيد كه در حوزه فعاليت شما قرار داشته باشد. يعني هر طبقه به يك حوزه مربوط بوده و شما نمي توانيد طبقه يك حوزه را در حوزه ديگري اضافه كنيد.

بنابراين اگر محصول توليدي شما با حوزه فعاليت تان مطابقت نداشته باشد، نمي توانيد اين طبقه را در حوزه مذكور ثبت نمائيد. براي ثبت محصول غذايي جديد توليد شده مي توانيد برند جديدي را توليد نموده يا حوزه جديدي را به برند خود اضافه نمائيد. براي انجام اين كار بايد به قوانين ثبت برند در اين زمينه مراجعه كرده و مفاد مرتبط با آن را مطالعه نمائيد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۳:۰۷ توسط:vije موضوع:

سايت ثبت برند مواد غذايي

سايت ثبت برند مواد غذايي

سايت ثبت برند مواد غذايي

همانطور كه مي دانيد محصولات متنوعي در بازار وجود دارد. جهت تمايز در بين محصولات از نظر كيفيت و قيمت، توليد كنندگان مواد غذايي بايد به ثبت برند مواد غذايي خود اقدام كنند تا محصولات مشابه از يكديگر مجزا شود.

در واقع ثبت برند مواد غذايي سبب مي شود تا مواد غذايي هويتي مشخص براي خود داشته باشند. اين امر منجر مي شود تا مشتريان در صورتي كه محصول مرغوبي را تهيه مي كنند، بتوانند با نام و برند مشخصي محصول مورد نظر خود را تهيه كنند.

جهت ثبت برند مواد غذايي، شما به راحتي مي توانيد از طريق سايت هاي مربوطه، ثبت برند را انجام دهيد. جهت دسترسي به سايت ثبت برند مواد غذايي در ادامه براي شما خواهيم گفت.

چگونه مي توان برند مواد غذايي را در سايت هاي مربوط به ثبت رساند؟

اخيراً براي ثبت برند محصولات به سايت برند مواد غذايي رجوع مي كنند. به كارگيري اين روش مي تواند در سرعت بخشيدن ثبت برند مورد نظر شما تاثير داشته باشد. شما به راحتي مي توانيد آدرس سايت را در اينترنت وارد كنيد تا فرم هاي درخواستي ثبت برند براي  شما نمايش داده شود.

در فرم هايي كه براي شما طراحي شده است بايد اطلاعات لازم را وارد كنيد. فرم اطلاعات براي اشخاص حقيقي و حقوقي متفاوت است. شما پس از وارد كردن اطلاعات، كارشناسان در صورت لزوم با شما ارتباط برقرار خواهند كرد تا ادامه روند كاري خود را انجام دهيد.

در برخي مواقع لازم است براي تكميل فرم اطلاعات ثبت برند مواد غذايي، طرح يا لوگو خود را به مراكز مربوطه ارائه دهيد تا در صورت تاييد به ثبت برسانند.

سايت ثبت برند مواد غذايي، محصولات شما را به چند دسته تقسيم مي كند؟

 در ابتدا براي ثبت برند مواد غذايي خود، بايد اطلاع داشته باشيد محصولي كه شما توليد مي كنيد در كدام دسته از محصولات غذايي قرار گرفته است. به همين جهت پس از ورود به سايت برند مواد غذايي محصولات به چند دسته تقسيم شده و هر كدام در قسمت هاي متفاوت براي شما نمايش داده مي شود.

شما بايد اطلاعات دقيق را در اين رابطه وارد كنيد. دسته هاي گوناگون از مواد غذايي به شرح زير است، كه شامل:

  • مجموعه نمك و افزودني ها
  • مجموعه فرآورده هاي آردي، شكلات، شيريني و روغن
  • مجموعه غلات
  • مجموعه لبنيات، فرآورده هاي گوشت و كنسرو هاي گوشت
  • مجموعه آبميوه ها
  • مجموعه فرآورده هاي كشاورزي، خشكبار، كنسرو هاي غير گوشتي و ادويه

شما پس از ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي بايد توليد محصولات خود را با كمك اين دسته محصولات ذكر شده مشخص كنيد.

مدارك لازم جهت ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي

جهت ثبت برند خود به صورت حضوري يا از طريق ورود به سايت هاي مربوطه بايد مدارك خود را آماده داشته باشيد تا در صورت درخواست حضوري، مدارك را تحويل مراكز مربوطه دهيد. در صورت ثبت از طريق ورود به سايت اطلاعات مربوط به مدارك را وارد سيستم كنيد. مداركي كه شما جهت ثبت برند مواد غذايي لازم خواهيد داشت به شرح زير است:

  • شناسنامه و كارت ملي فرد متقاضي
  • رسيد پرداخت هزينه هايي كه در هر مرحله انجام شده
  • چند نمونه از لوگو به صورت گرافيكي در ابعاد ۱۰ در ۱۰
  • ارائه اظهارنامه
  • نسخه هاي اصلي از مدارك نمايندگي
  • در صورتي كه لوگو طراحي شده گرافيكي نيست بايد به صورت كپي ارائه گردد.
  • تحويل مداركي در خصوص فعاليت در حوزه اي كه شما درخواست برند را داشته ايد.
  • يك نمونه از آگهي روزنامه كه نام تاسيس برند در آن ثبت شده است.
  • در صورتي كه وكيل، فرايند ثبت برند را انجام مي دهد، بايد مداركي را دال بر نماينده بودن شخص ارائه دهد.
  • كپي از اطلاعات جواز فعاليت
  • فتوكپي از كارت هاي بازرگانيدر صورتي كه درخواست برند به صورت لاتين نوشته شده باشد.

چه اقداماتي بايد قبل از ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي انجام داد؟

در ابتدا اقدامي كه بايد در خصوص ثبت برند انجام دهيد استعلام از برند هايي است كه تا به حال به ثبت رسيده اند. دريافت استعلام قبل از ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي از اهميت بالايي برخوردار است. زيرا سبب صرفه جويي در هزينه و وقت شما در ثبت مواد غذايي خواهد شد.

جهت دريافت استعلام از نشانه هايي كه به ثبت رسيده است بايد به سايت هاي مربوطه مراجعه كرده و اطلاعاتي كه از شما درخواست شده را به طور كامل و دقيق وارد كنيد. در صورتي كه برند و نشانه هاي پيشنهادي شما توسط شخص ديگري به ثبت رسيده باشد به شما اطلاع داده خواهد شد تا از ارسال تكراري برند، خودداري كنيد.

ارسال تكراري نام تجاري و مشابه با برندهاي ديگر سبب مي شود تا هزينه اي بيشتري را صرف ثبت برند خود كرده و در نتيجه روند كاري شما طولاني تر خواهد شد. شما براي ثبت برند خود از كارشناسان و متخصصان واجد شرايط در اين حوزه كمك بگيريد تا بتوانند جهت طراحي و انتخاب خوب يك برند به شما مشاوره دهند.

شما با كمك آنها مي توانيد لوگو خود را طراحي كرده و سپس به مراكز مربوطه ارسال كنيد در صورت تاييد برند شما ثبت خواهد شد.

در نتيجه، شما با ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي مي توانيد راه ساده اي را براي ثبت برند خود داشته باشيد. زيرا هنگامي كه شما به صورت حضوري در دفاتر رسمي حضور پيدا مي كنيد، ممكن است زمان و وقت شما بيشتر گرفته شود.

در صورتي كه ثبت برند مواد غذايي خود را از طريق ورود به سايت انجام دهيد به راحتي مي توانيد در كمترين زمان اطلاعات ثبت برند خود را وارد كنيد. گاهي اوقات لازم است پس از ورود به سايت ثبت برند مواد غذايي،   به صورت حضوري نيز در مراكز ثبت حضور داشته باشيد.

در اغلب مواقع براي تحويل نمونه لوگو خود از شما خواسته مي شود تا حضوري به كارهاي خود جهت ثبت برند مواد غذايي رسيدگي كنيد. اما به طور كلي براي آسودگي بيشتر شما سايت هايي براي ثبت برند مواد غذايي طراحي شده تا شما در هر زمان و در هر موقعيتي بتوانيد، ثبت اطلاعات برند خود را در سايت ثبت برند مواد غذايي وارد كنيد تا به درخواست شما رسيدگي شود.

 

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.

 
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۸:۱۴ توسط:vije موضوع:

بهترين شركت براي ثبت شركت

بهترين شركت براي ثبت شركت

معرفي بهترين شركت براي ثبت شركت

امروزه با توجه به گسترده‌تر شدن مناسبات تجاري و اقتصادي، قوانين و مقررات موجود در اين زمينه نيز كامل‌تر و پيچيده‌تر شده است بنابراين لازم است افراد در رابطه با بهترين شركت براي ثبت شركت اطلاعات لازم را كسب نمايند، اهميت اين امر در اين نكته نهفته است كه در گذشته امكان انجام فعاليت‌هاي تجاري به صورت شريكي يا فردي و بدون به ثبت رسيدن شركت يا كسب و كار تجاري امكان‌پذير بود، اما امروزه با توجه به ناپايداري موجود در دنياي تجارت چنين امري تقريبا غيرممكن مي‌باشد. به عبارت ديگر انجام فعاليت‌هاي اقتصادي و راه‌اندازي كسب و كار‌هاي تجاري در عصر حاضر نيازمند اعمال حاكميت و نظارت دولت از طريق پيروي از قوانين و مقررات موجود در اين زمينه مي‌باشد. با توجه به موارد مذكور مي‌توان گفت از آنجايي كه ثبت شركت يكي از مهم‌ترين و پيچيده‌ترين نوع فعاليت‌هاي تجاري و اقتصادي مي‌باشد، بنابراين افراد بدون بهره‌مندي از دانش، تخصص و تجربه قادر به انجام مراحل بسيار پيچيده ثبت شركت نخواهند بود، در همين راستا لازم است افراد بهترين شركت براي ثبت شركت را بشناسند و از راهنمايي‌ها و مشاوره‌هاي ارزشمند كارشناسان و متخصصان نهايت استفاده را ببرند.

درخواست ثبت شركت

بهترين شركت براي ثبت شركت

چرا شركت ثبت فردا بهترين شركت براي ثبت شركت است؟

با توجه به موارد مذكور مي‌توان اذعان نمود كه شركت ثبت فردا بهترين شركت براي ثبت شركت مي‌باشد، زيرا علاوه بر پشتيباني از كارشناسان و صاحب‌نظران بسيار با تجربه و آشنا به مسائل حقوقي، خدمات و امكانات بسيار منحصربفردي براي متقاضيان فراهم مي‌نمايد. همانطور كه در بالا بدان اشاره شد فرايند ثبت شركت بسيار پيچيده بوده و نيازمند استفاده افراد از راهنمايي‌ها و مشاوره‌هاي كاربردي و مفيد بهترين شركت براي ثبت شركت مي‌باشد در غير اين صورت افراد در طول فرايند ثبت شركت دچار سردرگمي شده و از رسيدن به اهداف اصلي خود بازمي‌مانند. در حالت كلي مي‌توان گفت كه شركت ثبت فردا با داشتن سال‌ها سابقه و تجربه در زمينه ثبت شركت جزء بهترين و قابل اعتمادترين موسسات مجري ثبت شركت در ايران محسوب مي‌شود.

مهم‌ترين آرمان و هدف شركت ثبت فردا داشتن صداقت همراه با تعهد نسبت به مشتريان است. همانطور كه سابقه درخشان اين شركت نشان مي‌دهد همواره شركت ثبت فردا ارائه دهنده بروزترين مشاوره‌ها و راهنمايي‌هاي بسيار ارزشمند به صورت كاملا رايگان به متقاضيان بوده است. از سويي ديگر اين شركت در انجام مراحل و فرايند ثبت شركت افراد نيز پيشرو مي‌باشد چرا كه بهترين و منحصربفردترين خدمات ثبت شركت را در كوتاه‌ترين زمان ممكن به انجام مي‌رساند. بنابراين تمامي موارد مذكور دلايلي براي انتخاب شركت ثبت فردا به عنوان ممتازترين و بهترين شركت براي ثبت شركت متقاضيان مي‌باشد.

شركت ثبت فردا به عنوان بهترين شركت براي ثبت شركت، ارائه دهنده مراحل ثبت شركت

يكي از مهم‌ترين و بنيادي‌ترين خدمات ارائه شده توسط شركت ثبت فردا، ارائه مراحل و فرايند ثبت شركت مي‌باشد. از جمله مراحل بسيار مهم ثبت شركت مي‌توان به نه مرحله، انتخاب شريك يا سهامدار براي شركت، تعيين نام مناسب شركت، تعيين مدت زمان و موضوع فعاليت تجاري شركت، تعيين و ثبت موقعيت دقيق دفتر مركزي، مشخص نمودن ميزان سرمايه اوليه شركت، تعيين سمت اعضاء هيئت مديره شركت، تعيين روزنامه سالي/مالي، تكميل فرم اساسنامه شركت اشاره نمود. لازم به ذكر است شركت ثبت فردا به عنوان بهترين شركت براي ثبت شركت علاوه بر ارائه مشاوره و راهنمايي‌هاي بسيار كاربردي در خصوص تمامي مراحل نه‌گانه مذكور، بروزترين مسائل حقوقي و قوانين و مقررات وضع شده در اين زمينه را نيز به اطلاع متقاضيان مي‌رساند.

بهترين شركت براي ثبت شركت

شركت ثبت فردا به عنوان بهترين شركت براي ثبت شركت، ارائه دهنده راهنماي جامع انتخاب نام شركت

از ميان مراحل نه‌گانه ثبت شركت، معمولا انتخاب نام براي شركت بسيار چالش‌برانگيز بوده و مستلزم صرف وقت و انرژي بسيار زياد است، بنابراين اغلب متقاضيان در اين مرحله دچار سردرگمي مي‌شوند. در همين راستا شركت ثبت فردا به عنوان بهترين شركت براي ثبت شركت ارائه دهنده راهنماي انتخاب نام شركت به صورتي جامع و كامل مي‌باشد. به صورتي كه افراد با مطالعه راهنماي انتخاب نام شركت ثبت فردا قادر خواهند بهترين اطلاعات را در زمينه تعيين نام كسب نمايند. در صورتي كه هر يك از متقاضيان در شناخت مراحل با ابهام و يا سوالي مواجه شدند كارشناسان و متخصصان خبره شركت ثبت فردا آماده ارائه مشاوره و راهنمايي‌هاي مفيد و كاربردي به متقاضيان مي‌باشند.

امكان ثبت تمامي انواع شركت در شركت ثبت فردا به عنوان بهترين شركت براي ثبت شركت

امروزه كسب و كار تجاري و ثبت شركت از تنوع بسيار بالايي برخوردار است و صرفا يك يا دو نوع شركت براي ثبت وجود ندارد. شركت ثبت فردا به عنوان بهترين شركت براي ثبت شركت، با پيشتيباني از مشاوران و متخصصان بسيار مجرب و آشنا به تمامي مراحل ثبت شركت‌، توانايي ثبت كليه شركت‌هاي هشت‌گانه اعم از شركت ‌سهامي خاص، شركت سهامي عام، شركت تعاوني، شركت تضامني، شركت مختلط سهامي، شركت مختلط غيرسهامي، شركت نسبي و شركت با مسئوليت محدود را دارا مي‌باشد. همچنين شركت ثبت فردا قابليت ثبت شركت موسسه غيرتجاري و ارائه راهنمايي‌هاي بسيار مفيد و كاربردي در خصوص شركت مذكور را دارد.

مروري بر ساير خدمات موجود شركت ثبت فردا در زمينه ثبت شركت

شركت ثبت فردا به عنوان بهترين شركت براي ثبت شركت علاوه بر خدمات بسيار منحصربفرد و ممتاز مذكور قابليت ارائه خدمات در خصوص ثبت تغييرات شركت، ثبت شعبه شركت خارجي و ثبت شركت در منطقه آزاد را دارا مي‌باشد. به عبارت ديگر شركت ثبت فردا علاوه بر ارائه خدمات و راهنمايي‌هاي بسيار مفيد در زمينه ثبت شركت، توانايي ارائه خدمات در خصوص مسائل پس از ثبت شركت را نيز دارد. در حالت كلي و باتوجه به تمامي موارد مذكور در خصوص شركت ثبت فردا مي‌توان گفت اين شركت بهترين شركت براي ثبت شركت مي‌باشد و متقاضيان مي‌توانند با خيالي آسوده از خدمات و امكانات استثنائي شركت متعهد و امين ثبت فردا بهره‌مند شوند.

بهترين شركت براي ثبت شركت

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك   ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۶:۰۸ توسط:vije موضوع: