قالیشویی
تعمیر درب پارکینگ
شرکت سمپاشی
vijeha vijeha .

vijeha

ثبت موسسه

ثبت موسسه

ثبت موسسه براي كساني كه نمي خواهند شريكي داشته باشند و يا اينكه با شريك مشكلات متعددي برايشان به وجود مي آيد بسيار مناسب مي باشد. امروزه بسياري از افراد از آنجايي كه مي خواهند تنهايي كار كنند و كار كردن با شريك را دوست ندارند به جاي اينكه شركتي را ثبت كنند اقدام به ثبت موسسه مي نمايند. ثبت كردن موسسه يكي از بهترين راه حل هايي مي باشد كه شرايط كاري شما را بهتر مي كند و همچنين روابط اجتماعي بهتري را برايتان مهيا مي نمايد. شما براي ثبت موسسه بايد با ويژگي هاي آن آشنايي كاملي داشته باشيد و سپس اقدام به ثبت كنيد.

ثبت موسسه

يكي از مهمترين اهدافي كه در ثبت موسسه دنبال مي شود و بايد نسبت به آن آگاهي داشته باشيد اين است كه براي اهداف تجاري تاسيس نمي شود. يعني شما بايد براي مقاصدي كه تجاري نيستند اقدام به ثبت موسسه نماييد، مقاصدي مانند امور خيريه، علمي، ادبي و … كه تاسيس هر يك از آنها ويژگي هاي خاصي دارد. در واقع بايد بدانيد آنچه كه در تعريف يك موسسه بسيار مهم مي باشد اين است كه، براي اهداف تجاري تاسيس نشود و موضوع فعاليت هاي آن براي امور خيرخواهانه باشد. بسياري از افراد امروزه اقدام به چنين كاري مي كنند و در واقع شرايط كاري در اين موسسه نسبت به ثبت شركت ها بهتر است.

بسياري از افراد بر اين باور هستند كه ثبت موسسه هيچ سودي ندارد، در صورتي كه بايد بدانيد ثبت كردن موسسات مي تواند به قصد تقسيم سود و جلب منافع مادي باشد و اگر چنين قصدي داشته باشيد بايد بدانيد كه قصد شما هيچ منافاتي با ماهيت شكل گيري موسسه ندارد، بلكه تنها چيزي كه در اين بين اهميت دارد عملكرد موسسات مي باشد و همچنين اينكه وارد فعاليت هايي كه تجاري هستند وارد نشود.

ثبت موسسه

فوايد ثبت موسسه :

اگر شما موضوعي را كه براي ثبت موسسه خود انتخاب كرده ايد غير تجاري مي باشد بايد از قالب اصلي آن اهدافي را بيرون بكشيد كه بتوانيد به هدف هاي خود برسيد. در واقع شما بايد بتوانيد سود خود را از اين موسسات به دست آوريد. شما امروزه موسسه هاي بسياري را در سطح شهر مشاهده مي كنيد، به عنوان مثال موسسه هاي آموزشي، زبان خارجه و … كه هدف اصلي كه آنها دنبال مي كنند استفاده كردن از مزاياي شركت هاي تجاري نمي باشد ولي سود دهي خودشان را دارند. فردي كه اقدام به ثبت موسسه كرده است بايد در ابتدا به فكر سود دهي خود از آن موسسه باشد و سپس فعاليت هاي خود را براي ثبت شروع كند.

بايد بدانيد كه يكي از مهمترين فوايد ثبت موسسه اين است كه از منافع مادي آن استفاده كنيد. شما مي توانيد براي اينكه سو دهي خود را بيشتر كنيد مشتريان بيشتري را به سمت موسسه خود جذب كنيد و اين موضوع هيچ ايرادي ندارد. به تنها چيزي كه در اين بين بسيار بايد توجه داشته باشيد اين است كه از موضوع اصلي فعاليت خود كه علمي، ادبي و يا … است نبايد دور شويد.  شما مي توانيد در پايان سال سود دهيد خود را از ثبت موسسه اي كه انجام داده ايد بررسي كنيد و در صورتي كه اين موسسه براي شما سود زيادي داشت به فعاليت خود ادامه دهيد در غير اين صورت مي توانيد آن را منحل كنيد. به طور كلي بايد بدانيد فوايد اصلي موسسه ها اين است كه سوددهي زيادي دارند.

ثبت موسسه

مدارك و شرايط لازم براي ثبت موسسه :

براي ثبت موسسه به مدارك و شرايط خاصي نياز داريد كه بايد آنها را به طور كامل فراهم كنيد، همانطوري كه مي دانيد تمامي شركت ها هم براي ثبت بايد مداركي را تحويل دهند كه اين قانون در مورد ثبت كردن موسسات هم وجود دارد، مداركي كه براي ثبت موسسه بايد ارائه شود عبارت است از :

  1. يكي از مهمترين مداركي كه شما براي ثبت كردن موسسه خود بايد تحويل دهيد اطلاعات خودتان مي باشد، شما بايد اطلاعاتي در مورد نام و نام خانوادگي، شماره ملي، شماره شناسنامه و … را ارائه دهيد. در واقع اين مهمترين مدركي مي باشد كه بايد ارائه شود و بسياري از افراد به خوبي مي دانند كه اين مدرك از جمله مهمترين مدارك به شمار مي رود.
  2. شما بايد نام موسسه خود را انتخاب كنيد، نام آن را مي توانيد مانند شركت هاي تجاري انتخاب كنيد و هيچ ايرادي در اين مورد وجود ندارد. بسياري از افراد نام موسسه خود را در هنگام ثبت موسسه مانند نام شركت انتخاب مي كنند.
  3. بايد موضوع فعاليت موسسه را بايد به طور كامل تعريف كنيد، برخي از موسسه ها فعاليت هاي آموزشي، علمي و … دارند كه در مورد هر يك از آنها كه اگر فعاليت مي كنيد بايد آنها را تعريف كنيد.
  4. نشاني مركز اصلي موسسه را بايد به طور كامل وارد كنيد، اگر موسسه شما شعبه ديگري دارد بايد آن را به طور كامل وارد كنيد.
  5. سرمايه موسسه را بايد در هنگام ثبت موسسه تعيين كنيد، شما هر اندازه كه سرمايه داريد بايد در ابتدا آن را بيان كنيد.
  6. اگر شما چندين شريك مي باشيد بايد اسامي و سمت اشخاصي كه در موسسه وجود دارد را به طور كامل بيان كنيد.
  7. بايد آگهي ثبت موسسه خود را در روزنامه رسمي و كثيرالانتشار ثبت كنيد.
  8. از تقاضانامه ثبت كردن موسسه كه شركاء آن را امضاء كرده اند بايد دو نسخه آن را تكميل كنيد و آن را ارائه دهيد.
  9. اساسنامه موسسه يكي ديگر از مدارك مي باشد كه بايد دو نسخه از آن را تكميل كنيد و تمامي شركاء بايد آن را امضاء كنند.

۱۰ در صورتي كه نياز باشد بايد مجوز ثبت موسسه را دريافت كنيد و آن را تحويل اداره ثبت موسسه ها دهيد.

با ارائه دادن تمامي اين مدارك مي توانيد موسسه خود را به ثبت برسانيد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۶:۱۱ توسط:vije موضوع:

اموزش ثبت برند

اموزش ثبت برند

اموزش ثبت برند : پيش از اينكه در مورد  ثبت برند و روش هاي ثبت آن توضيحاتي را ارائه دهيم بايد بدانيد كه برند چيست و چه كاربردي دارد. برند يك نام تجاري، نشاني و علامت  مي باشد كه از آن براي شناسايي كالاها يا خدمات فروشنده ها و همچنين متمايز كردن اين كالاها با خدمات رقيبان از آن استفاده مي نمايند. افراد زيادي به دنبال ثبت برند هستند تا برند شركت و محصول مورد نظر خود را مشخص نمايند، اين دسته از افراد براي ثبت برند مي توانند از كساني كه در اين زمينه تخصص زيادي دارند راهنمايي هاي لازم را دريافت كنند چرا كه آنها در اين زمينه تجربه  بسيار بيشتري دارند. به طور كلي شما بايد بدانيد برند نام و يا عنواني است كه معرفي كننده شخص حقيقي يا حقوقي مي باشد و برند موجب شناسايي فروشنده يا سازنده آن كالا و يا خدمات مي شود.

شركت هايي كه داراي برند شخصي خودشان هستند، به راحتي مي توانند محصولاتي را كه دارند را از ساير محصولات جداسازي كنن و به وسيله شناسايي برند محصول خود براي گسترش شهرت و كسب درآمد بسيار بيشتري تلاش نمايند. اين شركت ها با توجه به شرايطي كه در ثبت برند وجود دارد بايد مراحل ثبت را به طور كامل انجام دهند تا برند شخصي محصولات خود را داشته باشند. ثبت كردن علائم تجاري به موجب قوانين و مقررات مربوطه اختياري مي باشد، ولي در برخي از موارد دولت آن را اجباري كرده است.

به طور كلي بايد بدانيد كه علامت هاي تجاري بايد بر اساس ثبت برند به ثبت برسند تا  به اين وسيله شخص داراي حق انحصاري گردد. شما بايد بدانيد كه ثبت برند مراحل خاصي دارد كه در ادامه براي آشنايي بيشتر شما اين مراحل را به طور كامل توضيح مي دهيم.

اموزش ثبت برند

اموزش ثبت برند

مراحل اموزش ثبت برند  :

اولين گامي كه در ثبت برند بايد برداشته شود انتخاب نام براي آن مي باشد.  دقت داشته باشيد كه نام برند انتخابي شما نبايد شبيه برند ديگري باشد. به همين دليل شما بايد اصولا از اسم هاي مختلط يا چند سيلابي استفاده نماييد. علامت هاي تجاري هم بايد ويژگي هاي خاصي داشته باشند كه اين ويژگي ها عبارتند از :

الف) آنها به هيچ عنوان نبايد موجب گمراه شدن مشتريان شوند.
ب) تمامي اسامي ارائه شده بايد وجه تمايز داشته باشند و به طور كامل ابتكاري باشند.
در مراحل ثبت برند بعد از اينكه نام برند خود را انتخاب نموديد بايد اظهارنامه خود را در سامانه اداره مالكيت صنعتي ثبت كنيد .اگر نام انتخابي براي برند شما مورد  تاييد قرار گرفت آگهي تقاضا براي ثبت  آن را مي توانيد صادر كنيد و در صورتي كه به آگهي شما هيچ اعتراضي وارد نگرديد مي توانيد آگهي دوم خود را در روزنامه رسمي چاپ كنيد. بعد از اينكه تمامي مراحل را انجام داديد گواهي ثبت صادر مي گردد و به مالك تحويل داده مي شود.
براي ثبت  كردن علامت ها تجاري بايد تمامي مدارك قانوني خود را فراهم كنيد و همچنين از راهنمايي هاي كه در ثبت برند وجود دارد استفاده نماييد، در ادامه براي آشنايي بيشتر شما اين مدارك و راهنمايي ها را بيان مي كنيم.

اموزش ثبت برند

اموزش ثبت برند

مدارك مورد نياز براي ثبت برند :

همانطوري كه بيان كرديم بر اساس راهنمايي هايي كه ثبت برند وجود دارد شما  بايد برخي از مدارك هاي خود را هم تحويل اداره دهيد تا برند مورد نظر خود را دريافت نماييد. اين مدارك عبارتند از :

– مدارك  مربوط به هويت اشخاص حقيقي كه در شركت فعاليت مي نمايند. مدارك آنها شامل كپي شناسنامه و كپي كارت ملي است.
–  مدارك مربوط به هويت اشخاص حقوقي كه بر اساس آخرين روزنامه چاپ شده رسمي دولت است كه اين  مدارك شامل  كپي مدارك شناسنامه  اعضاي صاحب امضا مي باشد.
– مداركي كه مربوط به نماينده يا وكيل شركت است در صورتي كه اين نمايندگان داراي حق امضا باشند به طور حتم بايد مدارك آنها را تحويل دهيد چرا كه مدارك آنها براي انجام امور وكالت بسيار ضروري است.
–  اگر  ثبت برند شما برند لاتين است و آن نام را براي شركت انتخاب كرده باشيد و يا اينكه نام برند ريشه عربي داشته باشد يكي ديگر از مداركي كه بايد دريافت كنيد كارت بازرگاني مي باشد.
–  كپي مجوز مربوط به فعاليت شركت را بايد تحويل دهيد.

–  نمونه علامت برندي را كه انتخاب كرده ايد را بايد به اين صورت كه يك نمونه از آن را آپلود نموده و همزمان با پر كردن اظهارنامه تحويل اداره دهيد، همچنين چند نمونه گرافيكي از آن علامت را هم بايد به همراه ديگر مدارك بايد ارائه دهيد.
–  مداركي را كه نشان دهنده فعاليت هاي شما در حوزه مشخص و معيني مي باشد مانند پزشكي،آموزشي و … را هم بايد تحويل اداره دهيد.

اموزش ثبت برند

اموزش ثبت برند

–  اگر شما مايل هستيد در صورت نياز از حق تقدمي كه داريد استفاده نماييد بايد مدارك مربوط به حق تقدم خود را به طور همزمان براي  ثبت برند به صورت اظهارنامه ارائه دهيد
–  از جواز تاسيس بهره برداري شركت بايد كپي بگيريد و همچنين يكي ديگر از مدارك مورد نياز  پروانه ساخت شركت و مجوز فعاليت براي اشخاص حقوقي مي باشد كه آنها را بايد كامل كنيد و به طور كامل ارائه دهيد.
–  اگر فردي كه تقاضاي ثبت برند را دارد فرد خارجي باشد، بر اساس قوانيني كه در قانون ثبت برند وجود دارد بايد معادل ارزي هزينه هاي ثبتي كه انجام داده است را به طور كامل را پرداخت كند.
–   اظهار نامه هايي كه براي ثبت كردن برند شما وجود دارد يكي ديگر از مدارك مورد نياز براي ثبت مي باشد كه هزينه اظهارنامه هايي كه به وسيله  اشخاص حقيقي و حقوقي پر مي شود  بايد مطابق جدولي كه تعيين شده است پرداخت گردد.

شما با انجام دادن مراحلي كه در بالا بيان كرديم مي توانيد برند خود را به ثبت برسانيد، دقت داشته باشيد كه تمامي اين مراحل را براي ثبت بايد انجام دهيد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك  ثبت شركت در  ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۵:۰۲ توسط:vije موضوع:

آموزش كامل و جامع ثبت شركت

آموزش كامل و جامع ثبت شركت

آموزش كامل و جامع ثبت شركت : براي ثبت شركت به اولين چيزي كه نياز داري و بايد آن را فراهم كنيد دو يا سه نفر شريك مي باشد، كه به اين افراد سهامدار، شريك و يا موسس نيز مي گويند.

اين دسته از افراد براي ثبت شركت بايد كنار يكديگر جمع شوند و در مورد اينكه چگونه شركت خود را به ثبت برسانند تصميم گيري نمايند. آنها اولين تصميمي كه بايد بگيرند اين است كه نوع شركت خود را مشخص كنند و سپس قرار دادي بر اين مبنا كه سود شركت را ميان خودشان تقسيم كنند را بايد تنظيم نمايند.

آموزش كامل و جامع ثبت شركت

ثبت شركت در كشور ايران بسيار انجام مي شود و افراد زيادي براي هر نوع شركتي كه مايل هستند مي توانند مدارك مورد نياز را تحويل دهند و شركت خود را به ثبت برسانند.

شما براي اينكه ثبت شركت خود را انجام دهيد بايد بدانيد كه ۷ نوع شركت وجود دارد كه مي توانيد هر يك از

آنها را كه مايل هستيد را به ثبت برسانيد. به طور كلي بايد بدانيد بيشترين شركت هايي كه در كشور ايران ثبت شده اند شركت هاي سهامي خاص، سهامي عام، مسئوليت محدود و تضامني مي باشد، اگر شما با شرايط و مراحل ثبت اين نوع از شركت هاي آشنايي هاي لازم را داشته باشيد به راحتي مي توانيد هر نوع شركتي را كه مايل هستيد را به ثبت برسانيد.

ولي يكي از نكاتي كه بسيار اهميت دارد و بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه مراحل ثبت شركت را بايد به درستي انجام دهيد تا در آن مشكلي به وجود نيايد و همچنين مدارك لازم را هم بايد تحويل دهيد، براي اينكه با ثبت كردن شركت آشنايي بيشتري داشته باشيد در ادامه مراحل و مدارك آن را بيان مي كنيم.

ثبت شركت

مراحل ثبت شركت :

آموزش كامل و جامع ثبت شركت : همانطوري كه باين كرديم براي ثبت شركت بايد مراحل و مدارك خاصي را ارائه دهيد كه اين مراحل عبارتند از :

  1. اولين مرحله كه بسيار مهم است و در واقع مهمترين مرحله به شمار مي آيد اين است كه مدارك مورد نياز خود مانند كارت ملي، شناسنامه و گواهي عدم سوء پيشينه تان را بايد آماده كنيد. در واقع هر يك از شركاء بايد اين مدارك را آماده كنند و تحويل اداره ثبت شركت بدهند.
  2. بعد از اينكه مدارك خود را آماده كرديد دومين مرحله اين است كه به اداره كل مي رويد و در سامانه اي كه نام آن سازمان اسناد و املاك كشور است مدارك خود را ثبت مي كنيد و همچنين فرم هايي را كه به شما مي دهند را به طور كامل پر مي كنيد. دقت داشته باشيد كه تمامي اين فرم ها را بايد با دقت پر كنيد چرا كه مشخصات اصلي شما در اين فرم ها قرار مي گيرد و بازرسين بعد از بررسي آنها با درخواست شما موافقت مي كنند.

ثبت شركت

  1. مرحله سوم اين است كه بايد نام شركت را كه انتخاب كرده ايد را در فرم شخص حقوقي و فرم نام وارد كنيد، دقت داشته باشيد كه هر يك از اسم هايي را كه انتخاب كرده ايد را بايد به ترتيب اولويت وارد نماييد. شما بايد ۵ اسم براي شركت خود انتخاب كنيد كه دليل اين امر آن است كه شايد يكي از آنها انتخاب نشود ، به همين دليل شما اين ۵ اسم را به ترتيب اولويت خود وارد كنيد تا يكي از آنها را بر اساس قوانين و مقرراتي كه وجود دارد ثبت كنند. بعد از اينكه نام شركت را براي ثبت شركت وارد كرديد بايد موضوع فعاليت خود، سرمايه اوليه شركت و نشاني ار به طور كامل وارد نماييد.
  2. مرحله بعدي هم كه يكي از مهمترين مراحل ثبت شركت به شمار مي رود و بايد به آن اهميت دهيد اين است كه، نام شركاء و سمت هر يك از آنها را بايد وارد كنيد. دقت داشته بشيد كه اگر شركتي را كه مي خواهيد ثبت كنيد شعبه ديگري دارد بايد آن را وارد نماييد و نشاني و آدرس دقيق آن شركت را هم بيان كنيد.
  3. پس از اينكه تمامي اين مراحل را سپري كرديد و هر يك از آنها مورد تاييد اداره كل قرار گرفت بايد شركت نامه و اساسنامه شركت خود را در سايت بارگذاري نماييد. در برخي از قسمت هاي شركت نامه و اساسنامه پيش فرض هايي وجود دارد كه بايد به طور كامل هر يك از آنها را پر كنيد و بعد از آن تصويري را كه برابر اصل است را در سايت بارگذاري نماييد. دقت داشته باشيد كه كيفيت اين عكس بايد بسيار عالي باشد تا تمامي نوشته ها و اطلاعاتي كه در آن وجود دارد به طور كامل مشاهده شود.

ثبت شركت

  1. بعد از اينكه تمامي اين مراحل را انجام داديد، بايد منتظر باشيد تا اداره كل ثبت شركت از شما كه اقدام نموده ايد مدارك مورد نياز را درخواست كند. بعد از اينكه شما مدارك مورد نياز را تحويل دارد و آنها را ثبت كردن به شما شماره ثبت ارائه مي دهند، شما وظيفه داريد كه بعد از آن آگهي ثبت و تاسيس شركت خود را در روزنامه رسمي چاپ كنيد. دقت داشته باشيد كه در اين آگهي بايد اطلاعاتي مانند نوع فعاليت، نام شركت، مدت فعاليت و … را به طور كامل بيان كنيد.

انتخاب نام شركت براي ثبت شركت 

آموزش كامل و جامع ثبت شركت : يكي از مهمترين موضوعاتي كه در مورد ثبت شركت وجود دارد و بايد به آن اهميت دهيد اين است كه نام شركت خود را بر اساس قوانين تعريف شده اي مشخص كنيد. شرايطي كه براي نامگذاري شركت وجود دارد عبارت است از :

  • نام شركت بايد ريشه فارسي داشته باشد، يعني آن نام بايد در فرهنگ لغات دهخدا وجود داشته باشد.
  • نام شركت نبايد از اسامي خاص باشد.
  • نام شركت نبيد ب گونه اي باشد كه افكار عمومي را فريب دهد.
  • از اسامي افرادي كه دانشمند، كاشف و يا … بوده اند نباشد.
  • نبايد مخالف شئونات اسلامي و نظم عمومي باشد.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك آموزش كامل و جامع ثبت شركت در  ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۶:۲۲ توسط:vije موضوع:

ثبت شركت با مسئوليت محدود

ثبت شركت با مسئوليت محدود

پيش از اينكه شرايط و مراحل ثبت شركت با مسئوليت محدود را انجام دهيد بايد بدانيد كه اين شركت چگونه شركتي مي باشد. اين شركت يكي از شركت هايي مي باشد كه بين يك يا دو نفر براي فعاليت هاي تجاري تشكيل مي شود.

ثبت شركت با مسئوليت محدود

هر يك از اين شركاء تنها تا ميزان سرمايه اي كه در شركت گذاشته اند بايد پاسخگوي تعهدات خود باشند. براي ثبت شركت با مسئوليت محدود بايد روش ها و مراحل متعددي را طي كنيد كه براي آشنايي بيشتر شما آنها را در ادامه معرفي مي كنيم.

مراحل و روش هاي ثبت شركت با مسئوليت محدود 

همانطوري كه باين كرديم براي ثبت شركت با مسئوليت محدود روش ها و مراحلي را بايد طي كنيد كه آنها عبارتند از :

  1. پس از اينكه اطلاعات مربوط به ثبت شركت با مسئوليت محدود را تكميل نموديد بايد آگهي پيش نويس را توسط كارشناس تاييد شود و پس از آن بايد دو نسخه از اساسنامه ، صورتجلسه موسسين، شركتنامه و تقاضانامه را تهيه كرده و بعد از اينكه تمامي آنها توسط هيئت مديره به امضاء رسيد بايد آنها را به اداره ثبت شركت ها ارسال كنيد.
  2. يكي از نكاتي كه در ثبت اين شركت بسيار اهميت دارد و بايد به آن توجه بسياري داشته باشيد اين است كه، شركاء اين شركت كمتر از دو نفر نبايد باشد.

ثبت شركت با مسئوليت محدود

  1. سرمايه اي كه براي اين شركت توسط موسسين گذاشته مي شود نبايد كمتر از يك ميليون باشد، در واقع شما بايد حق ثبت شركت با مسئوليت محدود را هم پرداخت كنيد تا شركت شما بدون هيچ مشكلي به ثبت برسد.
  2. براي اينكه روي شركت اسم بگذاريد نيازي نيست كه از نام سركاء استفاده كنيد، نام شريكي كه در ثبت شركت قيد شود به عنوان ضامن شريك به شمار مي رود كه او بايد بداند از ابتداي شروع كار شركت مسئول پرداخت كليه بدهي ها و تعهدات مي باشد.
  3. براي ثبت شركت با مسئوليت محدود بايد بدانيد كه تمام سرمايه به صورت نقدي پرداخت مي شود و سهم الشركه هم بايد به صورت غير نقدي تقديم شود. مدير عامل بايد تمام هزينه هايي را كه دريافت و پرداخت كرده است را ثبت كند، در واقع اين روش و مرحله بسيار اهميت دارد كه در صورت انجام نشدن آن به طور كلي ثبت شركت از اعتبار ساقط مي شود.
  4. هيئت ناظر كه در شركت بايد در ابتدا فعاليت خود را شروع كنند سه نفر هستند كه آنها را مي توانيد از بين شركاء انتخاب كنيد. مدت فعاليت آنها بيشتر از يك سال نبايد باشد و همچنين بايد بدانيد كه اعضاي هيئت ناظر از بين افرادي كه به عنوان هيئت مديره فعاليت دارند نبايد انتخاب شوند.
  5. يكي از نكاتي كه بسيار اهميت دارد و بايد به آن توجه زيادي داشته باشد اين است كه در ثبت شركت با مسئوليت محدود اگر تعداد شركاء بيشتر از ۱۲ نفر باشد بايد در اين شركت هيئت ناظر وجود داشته باشد و اين هيئت سال يك بار جلسه اي به عنوان مجمع عمومي شركاء را تشكيل مي دهد.

ثبت شركت با مسئوليت محدود

  1. روابطي كه بين شركاء در اين شركت برقرار است از مقررات اساسنامه پيروي مي كند و سودي كه بين شركاء وجود دارد به درستي تقسيم مي شود.
  2. تمامي شركاء شركت به ميزان سهمي كه در در شركت دارند مي توانند در مجمع شركت راي بدهند.

مدارك لازم براي ثبت شركت با مسئوليت محدود 

علاوه بر اينكه براي ثبت شركت با مسئوليت محدود بايد در مورد مراحل و روش هاي آن اگاهي داشته باشيد، در مورد مداركي هم كه مي خواهيد ارائه دهيد بايد اطلاعات لازم را داشته باشيد و سپس شركت خود را ثبت نماييد. اين مدارك عبارتند از :

  1. از تقاضانامه شركت بايد دو برگ ارائه دهيد.
  2. از شركت نامه بايد دو برگ را ارائه دهيد.
  3. اساسنامه شركت يكي ديگر از مدارك مهم شركت مي باشد كه از آن هم بايد دو جلد را ارائه دهيد.
  4. تمامي شركاء بايد فتوكپي شناسنامه خود را كه برابر اصل است را ارائه دهد.
  5. كارت ملي يكي ديگر از مداركي مي باشد كه تمامي شركاء بايد فتوكپي برابر اصل آن را ارائه دهند.
  6. يكي ديگر از مداركي كه بايد ارائه شود صورتجلسه مجمع عمومي موسسين و همچنين هيئت مديره مي باشد.
  7. تمامي اعضاي هيئت مديره و مديرعامل بايد گواهي عدم سوء پيشينه خود را ارائه دهند.

ثبت شركت با مسئوليت محدود

ثبت شركت با مسئوليت محدود با شرايط زير منحل مي شود 

در برخي از موارد ثبت شركت با مسئوليت محدود شما منحل مي شود كه اين شرايط عبارتند از :

– در صورتي كه شركت با ورشكستگي مواجه شود ديگر قادر به ادامه فعاليت هاي خود نيست و بدون شك بايد منحل شود.

– در برخي از موارد چندين شركاء تصميم مي گيرند كه شركت را منحل كنند، در صورتي آنها قادر هستند شركت را منحل كنند كه سهم آنها بيشتر از نصف سرمايه شركت باشد.

– گاهي اوقات ثبت شركت با مسئوليت محدود در مدت معين و مشخص مي باشد و به همين دليل در همان زمان بايد آن را منحل كنند. بسياري از افراد براي اينكه شركت با مسئوليت محدود را به ثبت برسانند از اين روش استفاده مي كنند تا در صورتي كه از عملكرد شركت راضي نبودند آن را منحل شده بدانند و در صورتي كه از عملكرد آن راضي بودند مي توانند يك بار ديگر آن را تاسيس كنند.

– در برخي از موارد ضررهايي كه به شركت وارد مي شود بسيار زياد است و به همين دليل نصف سرمايه شركت را از بين مي برد، در اين صورت يكي از شركاء مي تواند تقاضاي انحلال شركت را بدهد. اگر ساير شركاء راضي به اين امر نباشند مي توانند سهم فرد ناراضي را خريداري كنند و او را از شركت خارج نمايند تا خودشان به كارهاي شركت رسيدگي كنند.

شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به لينك ثبت فردا مراجعه كنيد يا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۲:۴۷ توسط:vije موضوع: